دیدار آیت‌الله رمضانی با خانواده شهید کاظم محسنی

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با خانواده شهید کاظم محسنی، اظهار کرد: تکریم و برگزاری یادواره‌های شهدا باید هر چه بیشتر مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.

اشتراک گذاری
21 بهمن 1397
1025 بازدید
کد مطلب : 1004

آیت‌الله دکتر رضا رمضانی گیلان،  ظهر امروز (۲۱ بهمن) با حضور در منزل شهید کاظم محسنی، اولین شهید روستای خطیب گوراب فومن با پدر و برادران شهید دیدار و گفتگو نمودند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، در این دیدار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به راحتی بدست نیامده است، تاکید نمود: پاک‌ترین خون‌ها به پای انقلاب اسلامی ریخته شده است.

ایشان با بیان اینکه شهدا برجسته‌ترین نقش‌ها را دارند، افزود: وصیت‌نامه شهدا باید به صورت مستمر خوانده شود و و مسیر راه زندگی مردم باشد.

آیت‌الله رمضانی، بیان نمود: امروزه پیکر این شهدا بعد از گذشت چندین سال وقتس وارد شهرها می‌شود، خیل عظیم مردم برای استقبال و تشییع این شهدا حضور پیدا می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه دشمن می‌داند که شهدا، انقلاب اسلامی را بیمه‌کرده‌اند، تصریح نمود: دشمن ببه دنبال کمرنگ کردن رشادت‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند.

ایشان در پایان، اذعان داشت: تکریم و برگزاری یادواره‌های شهدا باید هر چه بیشتر مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.

گفتنی است، شهید کاظم محسنی در سال ۱۳۴۰ در روستای خطیب گوراب فومن متولد شد. این رزمنده هشت سال دفاع مقدس، بعد از عملیات رمضان در ۲۱ آبان ۱۳۶۱ هنگام گشت‌زنی در جبهه کوشک مورد اصابت خمپاره قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *