شهدا، دانش‌آموخته مکتب فاطمی(س) هستند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد چهار برادران رشت، به قدرت معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و خاطرنشان نمود: شهدا، دانش‌آموخته مکتب معنوی فاطمی(س) بودند.

اشتراک گذاری
21 بهمن 1397
844 بازدید
کد مطلب : 989

آیت‌الله دکتر رضا رمضانی گیلان شب گذشته (۲۰ بهمن) در مسجد چهار برادران رشت، با اشاره به اینکه شهید به وجه‌الله نظر می‌کند، اظهار داشت: جهل دشمن بشریت است و پیامبر اکرم(ص) آمد تا این جهل را از بین ببرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه قرآن کتاب ادب است و خُلق پیامبر (ص) نیز قرآنی بود، افزود: جامعه بشری باید اخلاق فردی، اخلاق اجتماعی و اخلاق الهی را رعایت کنند.

ایشان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال نشان‌دادن اسلام و پیامبر اکرم(ص) با چهره خشن هستند، تاکید نمود: رسانه‌های دشمن در حالی اسلام را دین خشونت معرفی می‌کنند که در مجموع جنگ‌های پیامبر(ص) کمتر از ۴ هزار نفر از دوست و دشمن کشته شده‌اند.

آیت‌الله رمضانی ادامه داد: این در حالی است که تنها در قرن بیستم میلادی، بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در جنگ‌های مختلف در سراسر جهان، کشته شده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، معلم مدرسه عشق و شهادت بود، تصریح نمود: تاثیرگذاری امام (ره) حاصل روحیه معنوی و عرفانی ایشان بود.

ایشان به قدرت معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و خاطرنشان نمود: شهدا، دانش‌آموخته مکتب معنوی فاطمی(س) بودند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه دیپلماسی سیاسی با پروتکل‌های دیپلماسی معنوی، متفاوت است، گفت: ملاقات رهبر کره شمالی با ترامپ نمونه یک دیپلماسی سیاسی است به شکلی که این دو فرد همدیگر را قبلو ندارند ولی طبق دیپلماسی برای هم احترام می‌گذراند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در دیپلماسی معنوی، هر اقدام فرد برخواسته از روحیه معنوی است، مانند احترام پیامبر اکرم(ص) به فاطمه زهرا(س) که حاصل این فن ارتباط است.

ایشان به ادب در جامعه اشاره و اذعان داشت: برکت وجود امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سبب شده که جامعه به سمت حکم‌فرمایی ادب در حوزه‌های مختلف برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *