فیلم/ دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم گیلان برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

آیت الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری از مردم برای شرکت پر شور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

اشتراک گذاری
22 بهمن 1397
873 بازدید
کد مطلب : 1042

آیت‌الله دکتر رضا رمضانی گیلان در گفتگو با صدا و سیمای مرکز گیلان در مورد حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم همیشه در صحنه و غیور گیلان امسال متفاوت تر از سال های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم این درحالیست که دشمنان میلیاردها دلار هزینه کردند که مردم چهلمین سال پیروزی را نبیند.

وی تصریح نمود: برای عزت، هویت و کیان ایران اسلامی همه گروه ها و ملت فهیم، ولایتمدار و بزرگ ایران با شرکت درراهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس می کنند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اهمیت توجه مطالبات به حق مردم، گفت: اگرچه مردم از مشکلات اقتصادی و گرانی ها گله مندند اما حضورمردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماس خواهد بود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه خون های پاک بسیاری برای حفظ نظام ریخته شده است، گفت: شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم همه برای حفظ نظام و امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

ایشان، خاطرنشان نمود: ما امانت دارخون پاک شهدا هستیم و وظیفه همه است که به ندای حق طلبانه رهبر معظم انقلاب که ندای همه شهداست لبیک بگوییم و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.

آیت‌الله رمضانی  با اشاره به اینکه ایرانیان و گیلانیان با وفادارترین ملت دنیا هستند، اذعان داشت: این ملت از تهدید نمی ترسد و پای آرمان های انقلاب می ایستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *