گیلان مستحق‌تر از خدمات فعلی است/ انقلاب اسلامی مردم را از استعمار نجات داد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن بندرانزلی، با اشاره به اینکه گیلان را استان ممتاز از لحاظ منابع انسانی معرفی و اظهار داشت: گیلان مستحق‌تر از خدمات فعلی است و باید بیشتر از این میزان برای گیلان سرمایه‌گزاری شود.

اشتراک گذاری
22 بهمن 1397
940 بازدید
کد مطلب : 1047

آیت‌الله دکتر رضا رمضانی گیلان، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرانزلی، با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی، شکوه،  افتخار، حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشان نمی‌دهند، اظهار داشت: ولی اگر در گوشه‌ای ۱۰ تا ۵۰ نفر حرفی داشته باشند، در فضای مجازی به صورت وسیع منعکس می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران اسلامی در زمان پهلوی، کشور برده و غیر مستقل بود، افزود: استقلال ایران به برکت نظام و انقلاب اسلامی به دست آمده است.

ایشان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، جمهوریت را به معنای واقعی تفسیر کرده ، تاکید نمود: هیچ کشوری عربی، تجربه دموکراسی، جمهوریت و حضور مردم را تجربه نکرده است.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه “پرویز مشرف” گفته که طالبان را برای مقابله با جریان مقاومت و نظام جمهوری اسلامی ساخته‌اند، تصریح نمود: داعش هم برای این منظور ایجاد شد و در یک روز یک هزار و ۷۰۰ نفر را به شهادت رسانده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تفکر داعش از کودک شش ساله هم نمی‌گذرد، خاطرنشان نمود: مثلث شوم تل‌آویو، ریاض و واشنگتن، زمینه جنایت‌های بزرگ در دنیا را فراهم می‌کنند.

ایشان با اشاره به اینکه ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی به استقلال و آزادی رسیده و از یوغ استعمار رهایی پیدا کردند، اظهار داشت: ایران اسلامی امروزه به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

آیت‌الله رمضانی، افزود: دقیق‌ترین و جامع‌ترین دموکراسی‌ در دنیا را ایران اسلامی دنبال می‌کند و امام خمینی(ره)، درک و فهم دقیق از اسلام را به ما آموخت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری امام خمینی(ره) را شخصیت کاریزماتیک و محبوب معرفی و تصریح نمود: امام(ره) در مدرسه انقلاب، زیباترین واژه‌های دینی مانند عشق، ایثار، شهادت، معنویت، عقلانیت و عدالت را به ما آموخت و رهبر معظم انقلاب هم این نگاه را دنبال می‌کنند.

ایشان به رویش‌های انقلاب اسلامی در غرب اشاره و تاکید نمود: امروزه جوان‌های ۱۸ یا ۱۹ ساله در غرب حاضر هستند از ایران به عنوان پناهگاه دنیای آزادی‌خواهی، دفاع کنند.

آیت‌الله رمضانی، افزود: رویش‌های انقلاب اسلامی در غرب، رهبری ایران اسلامی را رهبر دنیای اسلام و رهبر مستضعفین جهان می دانند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانت بزرگی بود که شهدا به ما سپردند، اظهار داشت: همه مردم باید امین این امانت بزرگ باشند.

ایشان با اشاره به اینکه آمریکا و دست نشانده‌هایش بدانند که هوس نفوذ به ایران اسلامی را باید به گور ببرند، خاطرنشان نمود: تا زمانی که رهبر معظم انقلاب و رزم‌آورانی مانند مدافعان حرم داریم، قطعا به این انقلاب ضربه نمی‌رسد.

آیت‌الله رمضانی، افزود: به فضل الهی، این انقلاب به انقلاب حضرت ولی عصر(عج) متصل می‌شود و رهبر معظم انقلاب به عنوان سرباز ارشد در کنار حضرت مهدی موعود(عج) می‌ماند تا جهان را پر از عدل و داد کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هوای بارانی اشاره کرد و گفت: مسئولین باید به این مردم همیشه در صحنه، افتخار کنند.

ایشان با اشاره به اینکه مردم به چهل ساله انقلاب افتخار می‌کنند و به آینده کشور و نظام نیز امیدوار هتسند، تصریح نمود: برای تحقق امید به آینده، باید آسیب‌ها شناسایی شوند.

آیت‌الله رمضانی، به برخی کاستی‌ها از جمله کم‌کاری در بحث عدالت اشاره و تاکید نمود: اعتراف به کاستی‌ها و اشتباهات کوچک شدن نیست بلکه نشان دادن صداقت به مردم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم توقع دارند، مشکلات جامعه با تدبیر حل شود، اظهار داشت: گرانی، تورم، بیکاری و تبعیض شایسته نظام اسلامی نیست.

ایشان با اشاره به اینکه قوای سه‌گانه زیر لوای رهبری باید برای مبارزه با فساد اقدام کنند، تصریح نمود: همه قوا باید در تراز انقلاب در عرصه بین‌الملل گام بردارند.

آیت‌الله رمضانی، با بیان اینکه قوه‌قضاییه باید به شدت با فساد مبارزه کند، افزود: قوه اجراییه نیز باید مصوبه‌ها را به درستی عمل کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه، گیلان را استان ممتاز از لحاظ منابع انسانی معرفی و بیان نمود: گیلان مستحق‌تر از خدمات فعلی است و باید بیشتر از این میزان برای گیلان سرمایه‌گزاری شود.

ایشان با اشاره به اینکه نهضت خدمت‌رسانی فقط به شعار یکسال نیست، اذعان داشت: مسئولان باید همه روزه برای خدمت به باوفاترین مردم، با شتاب به کار و خدمت‌رسانی بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *