مجلس روضه باید مجلس معرفت باشد/ برکات روضه قابل شمارش نیست

آیت‌الله رمضانی در جمع مداحان در مسجد امیرالمؤمنین(ع) رشت با اشاره به اینکه مجلس روضه باید مجلس معرفت باشد، اظهار کرد: مجلس اهل بیت(ع) فکر را پاک و تطهیر می‌کند.

اشتراک گذاری
04 فروردین 1398
921 بازدید
کد مطلب : 1106

آیت‌الله دکتر رضا رمضانی گیلانی، روز جمعه، (۲ فروردین) در جمع مداحان استان که در مسجد حضرت امیرالمؤمنین(ع) رشت برگزار شد، اظهار داشت: علامه طباطبایی عامل سعادت انسان را توکل، توسل و تدبیر معرفی کرده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه توسل یعنی اینکه بهترین‌ها را وسیله‌ای برای خوب شدن قرار بدیم، تاکید نمود: خوب شدن یک امر فطری است که نماز‌خواندن و نزدیکی به اهل بیت(ع) باعث آن می‌شود.

ایشان با بیان اینکه از طریق اهل بیت(ع)، می‌توانیم به سرچشمه سعادت برسیم، تصریح نمود: مجالسی که در آن از اهل بیت(ع) گفته می‌شود، گناهان را تطهیر و آشتی و همدلی را به ارمغان می‌آورد.

آیت‌الله رمضانی، خاطرنشان نمود: اهل بیت(ع) انسان‌های بامعرفت و با مرام می‌خواهند و برای این‌کار باید خود را به ائمه معصومین(ع) بسپاریم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مجلس روضه باید مجلس معرفت باشد، بیان نمود: مراسم‌ها با محوریت اهل بیت(ع)، فکر را پاک و تطهیر می‌کند.

ایشان ادب‌آموزی، مراقبت از زبان و … را شاخصه مجلس خوب دانست و گفت: مجالس اهل بیت(ع)، صفای دل می‌آورد.

آیت‌الله رمضانی، با اشاره به برکات روضه ائمه معصومین(ع)، اذعان داشت: برکات روضه اهل بیت(ع) در زندگی همه، مشهود است و قطعا قابل شمارش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *