مردم گیلان استانداری جهادی، متعهد و متخصص در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان مطالبات مردم گیلان در رابطه با انتخاب استاندار، اظهار داشت: مردم گیلان استانداری جهادی، متعهد و متخصص در تراز انقلاب اسلامی می‌خواهند زیرا در این صورت مردم نیز از چنین شخصی حمایت می‌کنند.

اشتراک گذاری
15 تیر 1398
740 بازدید
کد مطلب : 1265

آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی عصر دیروز (۱۴ تیر) در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در گلزار شهدای رشت، اظهار داشت: زندگینامه هر کدام از شهدای مدافع حرم ویژگی‌هایی دارد و هر کدام از آنها می‌تواند برای ما الگو باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یکی از درس‌های مهمی که شهدا به ما آموختند را تسلیم نشدن دربرابر زورگویان دانست و گفت: باید در برابر کسانی که می‌خواهند ملت را تحت سیطره خود قرار دهند بایستیم و تسلیم مستکبران نشویم.

ایشان با بیان اینکه مقاومت‌پذیری از اهداف مهم شهدا بود، تصریح نمود: مقاومت در برابر دشمنان و شناخت راه‌های دشمنی آنها و توطئه‌هایی که برای شکست انقلاب درنظر دارند، ضروری است زیرا پیروزی ما را تضمین می‌کند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه در جنگ سرد دشمن مشخص است اما در جنگ نرم انسان بایستی ابتدا دشمن را بشناسد، افزودند: در جنگ نرم دشمن با روش‌هایی مانند تهدید، تطمیع و تحقیر به متزلزل کردن افراد مبادرت می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، یکی از راهکارهای مقابله با دشمن در جنگ نرم را توکل، اعتماد و ایمان به خدا عنوان نمود و گفت: انسان باید خودش را به خداوند بسپارد و نقشه دشمن را ببیند و با شناخت به مبارزه با او برود و او را شکست دهد.

ایشان با بیان اینکه در جنگ نرم خط مرزی دشمن مشخص نیست و فرامرزی عمل می‌کند، بیان داشت: اثرات توطئه دشمن خودی و غیرخودی را درگیر می‌کند و دشمن با ایجاد استحاله در مجموعه مقابل سعی در شکست آنها دارد.

آیت‌الله رمضانی، آرایش جنگی در آسیب‌های اجتماعی را دشوار دانست و خاطرنشان نمود: دشمن در جنگ نرم به‌دنبال ناامید کردن جامعه است زیرا جامعه ناامید نمی‌تواند پیشرو، مقاوم و پیروز باشد و ولنگاری و اباحه‌گری در جامعه دیده می‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به مکتب لیبرالیزم، ابراز داشت: در این مکتب افراد به اخلاق پایبند نیستند و انسان‌ها ولنگار می‌شوند و معارف اسلامی، عقاید و آرمان‌ها صدمه می‌بینند.

ایشان با تاکید بر اینکه ثواب جهاد در جنگ نرم همانند و حتی بیشتر از جنگ سرد است، گفت: پیچیدگی‌های جنگ نرم باعث می‌شود که گاهی انقلابیون نیز با توطئه‌هایی مانند تهدید، تطمیع و عناوینی مانند حقوق بین‌الملل گمراه شوند.

آیت‌الله رمضانی، افزودند: جنگ نرم پر سر و صدا نیست و افراد زیادی در آن غافلگیر می‌شوند زیرا دشمن در یک خط مرزی نیست و در دل خانواده‌ها نفوذ می‌کند و امروزه نیز چنین اتفاقی در جامعه ما افتاده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به روش‌های دشمن در جنگ نرم خاطرنشان نمود: فریب مردم با شایعه پراکنی نسبت به هر چیز و هر کس و شبهه افکنی در جامعه مانند آنکه حکومت دینی معنا ندارد و توجیه حکومت پیامبر(ص) و امام علی(ع) از ترفندهای دشمن در جنگ نرم است.

ایشان با بیان اینکه زمینه‌سازی برای اعتراضات مدنی و اغتشاشات صنفی از دیگر راهکارهای دشمن در جنگ نرم است، گفت: امروزه بیش از ۹۰ درصد از رسانه‌ها در اختیار صهیونیست‌ها است و آنان با گمراه کردن هنرمندان، ورزشکاران و حتی برخی روحانیون به اهداف خود می‌رسند.

آیت‌الله رمضانی با اشاره به راهکارهای مقابله با دشمن در جنگ نرم، عنوان نمود: دشمنان در جنگ نرم باورها و اعتقادات افراد را نشانه می‌گیرند و با پررنگ کردن برخی اشکالات مانند بیکاری و تورم برخی افراد انقلابی و جامعه را نسبت به حل مشکلات بی‌انگیزه می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ایجاد بی‌اعتمادی بین مسئولان و مردم را از دیگر حربه‌های دشمنان دانست و تصریح نمود: فاصله انداختن بین مردم و مسئولان و کم شدن دسترسی به متولیان از دیگر توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است که در صورت عدم مقابله به یک آسیب جدی تبدیل می‌شود.

ایشان با اشاره به راهکارهای مقابله با دشمن در جنگ نرم، افزودند: نخستین راهکار مقابله با دشمنان در جنگ نرم تقویت ایمان و اخلاص است همچنین پایبندی مسئولان به اخلاق و ارزش‌های دینی نیز در این رابطه بسیار مهم است.

آیت‌الله رمضانی، ضمن تأکید بر افزایش بصیرت و آگاهی جامعه توسط رسانه ملی برای مقابله با نفوذ دشمنان، خاطرنشان نمود: مسئولان بایستی برای شکست دشمن با شتاب بالا به مردم خدمت کنند، به‌طوریکه تلاش آنان مانند تحقق عدالت در جامعه در زندگی مردم محسوس باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تقویت همبستگی، همدلی و وحدت ملی بر مبنای خط رهبری را مورد اشاره قرار داد و تاکید نمود: یکی از مسائل مهم در جنگ نرم آن است که مسئولانی را که در تراز نظام اسلامی باشند انتخاب کنیم و به اصل شایسته سالاری وفادار باشیم.

ایشان با بیان مطالبات مردم استان گیلان در رابطه با انتخاب استاندار اظهار داشت: مردم می‌خواهند مدیری جهادی، متعهد و متخصص که در تراز انقلاب و استان بزرگ گیلان باشد، انتخاب شود زیرا در این صورت مردم گیلان نیز از چنین شخصی حمایت می‌کنند.

آیت‌الله رمضانی، افزودند: مبارزه با فساد در سطح ملی و استانی، صداقت داشتن مسئولان، تقویت روحیه ایثارگری، ارائه تسهیلات ازدواج و کاهش آمار طلاق، توجه به معیشت مردم، رفع محرومیت و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان از دیگر راهکارهای مبارزه با دشمنان در جنگ نرم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن از تمام امکانات خود برای نفوذ استفاده می‌کند اذعان داشت: تفکر انقلابی باید با لیبرالیزم به‌ویژه لیبرالیزم اخلاقی مبارزه کند زیرا این تفکر تمام اعتقادات جامعه را از بین می‌برد لذا بایستی برای تحقق ارزشهای دینی در جامعه جهاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *