پیام دعوت آیت‌الله رمضانی از مردم استان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.
اشتراک گذاری
14 تیر 1403
16 بازدید
کد مطلب : 7686

آیت‌الله رمضانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از مردم فهیم و همیشه در صحنه استان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم
در ادامه حماسه سازی نظام اسلامی در سامان بخشی به رکن اجرایی کشور پس از شهدای پرواز اردیبهشت وحیران ماندن چشم ناظران دنیا به مدیریت جمهوری اسلامی، اکنون نوبت مردم آگاه و بصیر است تا با شرکت در دوره دوّم انتخابات ریاست جمهوری تاریخ سازی کرده دشمن رامأیوس و دل مقام معظم رهبری را شاد کنند.
در انتخاب رئیس جمهور، رهنمودهای رهبر حکـــــیم و فرزانه انقلاب، بهترین شاخص برای امت وفادار و مردم حاضر در صحنه است تا ملاک هایی چون  اعتقاد قلبی فرد اصلح به مبانی انقلاب و نظـــام، توانایی کار کردن وخستگی ناپذیری، استفاده از عناصر خوب وهمـکاران بدون زاویه با نظام اسلامی و بهره گیری از ظرفیـتهای موجود در کشور را مد نظر داشته و پای صنــدوق های رأی حاضر شوند.
امید است روز جمعه ۱۵ تیر، مـــــردم انقــــلابی و خدا جوی گیلان با انتخاب رئیس دولت توانمند، انقــلابی و ادامه دهنده راه شهدای خدمت، زمینه  تعجیل دولت کریمه امام عصر را فراهم  و با انگشت آغشته به مُهر، در پیشگاه الهی مأجور باشند.
رضا رمضانی
نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.