پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در پی ارتحال آیت‌الله نکونام گلپایگانی

آیت الله رمضانی در پیامی ارتحال آیت‌الله نکونام گلپایگانی را تسلیت گفت.
اشتراک گذاری
23 تیر 1403
60 بازدید
کد مطلب : 7761

آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی ارتحال آیت الله «علی نکونام گلپایگانی» عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

الإمامُ الصّادقُ علیه السلام : إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَهٌ لا یَسُدُّها شیءٌ. (الکافی ۱/۳۸/۲)

خبر ارتحال استاد سطوح عالی حوزه آیت‌الله آقای حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی رحمه الله علیه عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم فرزانه و خلیق و خدوم، عمر با برکت خود را در کسب و نشر معارف اهل‌بیت علیهم السلام و تعلیم و ارشاد صرف نمود. اخلاص در عمل، تواضع و ساده‌زیستی، رعایت اخلاق اسلامی و برخورد کریمانه از ویژگی‌های آن مرحوم بود و خدمت به حوزه‌های علمیه و طلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم در کارنامه این استاد حوزه می‌درخشد.

اینجانب رحلت آن فقید سعید را به بیت معظم و متعلقین، حوزه‌های علمیه، جامعه محترم مدرسین و همه شاگردان و ارادتمندان خصوصاً مردم عزیز گلپایگان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه حضرت حق جل جلاله برای روح آن فقید سعید علو درجات و حشر با موالیانش و برای خانواده‌های محترم نکونام و بیت مرحوم آیت‌الله افتخاری و همه داغدیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

رضا رمضانی

شایان ذکر است که آیت‌الله علی نکونام گلپایگانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، صبح روز پنج شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳ دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. او بیش‌ از ۳۵ سال‌ به‌ تدریس‌ دوره‌ سطح‌ پرداخت و از این‌ راه‌ طلاب‌ بسیاری‌ را تربیت‌ کرد که‌ بسیاری‌ از آنها خود، از مدرسان‌ حوزه‌ علمیه‌ قم‌ به‌ شمار می‌آیند.

پایان پیام/

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.